söndag 14 mars 2010

Kvartalsuppdatering Mars

Min tro på en rejäl dipp kom av sig lite. Det gick ner. Men bara 10-15% och är redan återhämtat nu. Så någon dipp i mars blev det inte. Närmaste månaderna är precis lika osäkra som innan. Börsen är i stort välvärderad och omöjligt att veta om det kommer gå mot undervärdering eller övervärdering. Dock ser jag för sekunden inga köplägen och ligger fortsatt 25-30% likvid.

Igår var det kvartalsavstämning. Dock var jag utomlands varför jag gjorde beräkningarna idag. Precis som jag hoppats på har jag nu nått upp till delmål ett (102%). Detta känna grymt bra. Min portfölj är stabil och jag ligger i fas med plan.



Jag går nu över till att försöka nå delmål 2 som ska nås innan 13 sep 2012. Jag är på 43% vilket gör att det kommer bli hårt arbete att nå fram där (dessa 43% har tagit mig 4 år att få ihop så att få ihop ytterligare 57% på 2.5 kommer bli kärvt)

Väntar nu med spänning på att Innergex kommer igång med månadsutbetalningar, detta kommer ge ett välbehövligt tillskott att bygga vidare med.

Inga kommentarer: